Öğrencilerin Okuma ve Kütüphane Kullanma Alışkanlıklarında Ebeveynlerin Duyarlılığı
DOI:
https://doi.org/10.15612/BD.2004.483Anahtar Kelimeler:
Öğrenciler, Okuma alışkanlığı, Kütüphane kullanma alışkanlığı, Ebeveyn duyarlılığıÖzet
Bu çalışmada, Ankara’daki 8 merkez ilçede okuyan ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okuma ve kütüphane kullanma alıflkanlıklarında ebeveynlerinin duyarlılıkları araştırılmıştır. 344 öğrenciye uygulanan anket ile elde edilen araştırma sonuçlarına göre, ebeveynlerin bu konuda yeterince duyarlı davranmadıkları, bunun da çocuklarının okuma ve kütüphane alışkanlıklarını olumsuz yönde etkilediği saptanmıştır.
İndirmeler
İndirme verileri henüz mevcut değil.
Yayınlanmış
2004-10-31
Nasıl Atıf Yapılır
Yılmaz, B. (2004). Öğrencilerin Okuma ve Kütüphane Kullanma Alışkanlıklarında Ebeveynlerin Duyarlılığı. Bilgi Dünyası, 5(2), 115-136. https://doi.org/10.15612/BD.2004.483
Sayı
Bölüm
Hakemli Makaleler
Bu çalışma Creative Commons Attribution 4.0 International License ile lisanslanmıştır.