Araştırma Kütüphanelerinde Hizmet Başarısının Tanımlanması: İSAM Kütüphanesi Örneği

Yazarlar

DOI:

https://doi.org/10.15612/BD.2024.788

Anahtar Kelimeler:

Araştırma kütüphaneleri, hizmet başarısı, İSAM Kütüphanesi, kullanıcı değerlendirmesi

Özet

Bu çalışmada, Nuri Taşkın’ın aynı isimli doktora tezinden türetilen “Araştırma Kütüphanelerinde Hizmet Başarısının Tanımlanması: İSAM Kütüphanesi Örneği” başlıklı kitabının incelenmesi amaçlanmıştır. Kitap, araştırma kütüphanelerinin hizmet başarısını etkileyen faktörlerin, kullanıcı görüşleri doğrultusunda İslâm Araştırmaları Merkezi (İSAM) Kütüphanesi örneklemiyle değerlendirilmesini kapsayan dört bölümden oluşmaktadır. Bu kitapla araştırmacılar, araştırma kütüphaneleri ve İSAM Kütüphanesi hakkında kapsamlı bilgiler elde etmenin yanı sıra hizmet başarısı konusunda nitel bir değerlendirmenin sonuçlarına ulaşabilecektir.

İndirmeler

İndirme verileri henüz mevcut değil.

Yayınlanmış

2024-12-26

Nasıl Atıf Yapılır

Değer, M. K. (2024). Araştırma Kütüphanelerinde Hizmet Başarısının Tanımlanması: İSAM Kütüphanesi Örneği. Bilgi Dünyası, 25(2), 504-509. https://doi.org/10.15612/BD.2024.788

Sayı

Bölüm

Tanıtım & Eleştiri