Kaynağınızdan Daha İyi Randıman Almak için Pazarlama
DOI:
https://doi.org/10.15612/BD.2006.402Anahtar Kelimeler:
Kütüphaneler-pazarlama, İçsel pazarlama, Dışsal pazarlama, Boston Matriks, SWOT analizi, Pazarlama araçlarıÖzet
Bu makalede, kütüphanelerde pazarlama anlayışı ele alınarak, pazarlamanın niçin gerekli olduğu ve çevremizi saran gelişme ve rekabetle nasıl baş edebileceğimiz anlatılmaktadır. Çalışma pazarlama düşüncesinin günlük kütüphane işlerinide kapsaması gerekliliğini tartışmakta ve pazarlamanın içerden ve dışardan olan türleri arasındaki farklılıklarını göstermektedir. Ayrıca kütüphaneler için özellikle uygun pazarlama araçlarının kullanılması çalışmada vurgulanmaktadır.
İndirmeler
Yayınlanmış
Nasıl Atıf Yapılır
Sayı
Bölüm
Bu çalışma Creative Commons Attribution 4.0 International License ile lisanslanmıştır.