Üniversite Kütüphanelerinde Bilgi Hizmetlerinin İnternet Aracılığıyla Pazarlanması
DOI:
https://doi.org/10.15612/BD.2002.521Anahtar Kelimeler:
İnternet-pazarlama, Bilgi hizmetleri, Üniversite kütüphaneleriÖzet
Geçmişte kâr amaçlı kuruluşların önemle ele aldığı pazarlama olgusu, günümüzde kâr amacı gütmeyen kuruluşlar için de vazgeçilmez bir yönetim aracı haline gelmiştir. Kâr amaçsız bir kuruluş olan üniversite kütüphaneleri de, zamanla pazarlama yöntem ve tekniklerini uygulamaya başlamışlardır. Bu makalede, internet, pazarlama ve üniversite kütüphaneleri konuları bir arada ele alınmakta, üniversite kütüphanelerinde Internet aracılığıyla pazarlama faaliyetlerinde bulunurken yapılması gerekenler hakkında bilgi verilmektedir.
İndirmeler
Yayınlanmış
Nasıl Atıf Yapılır
Sayı
Bölüm
Bu çalışma Creative Commons Attribution 4.0 International License ile lisanslanmıştır.